Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER TWENTY - 2022

Garantie: Ja
0 Km
.
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10063

Aandrijving
Tankinhoud: 12 liter

Financi?le informatie
Verkoopprijs: ??18.990, ??15.694,21 (excl. BTW)

Garantie
Garantie: Garantie

Overige informatie
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 97
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Scout Bobber Twenty Limited Stealth Grey

OLD SCHOOL BOBBER LOOKS. MODERNE TECHNOLOGIE.
Met moderne power en nostalgische styling in ??n ride verwijst het design van de Scout Bobber Twenty naar de originele Scout met zijn pure, minimalistische Bobber-styling met een dosis klassiek erfgoed.

EEN MODERNE KIJK OP EEN KLASSIEKER
De Scout Bobber Twenty is ge?nspireerd op de naamgever en ziet er niet voor niets zo gemeen uit. Met een mix van verchroomde en zwarte afwerkingsdetails en spaakwielen laat deze ride de wereld weten dat het je menens is.

95 PAARDEN. ONTKETEND.
De vloeistofgekoelde, 1133 cc, 95-pk V-twin levert krachtige acceleraties en het vermogen om iedereen in te halen, waar dan ook.

GEDRONGEN PROFIEL
Het tweekleurige zadel in bobberstijl geeft je het gevoel te heersen over de weg, terwijl de naar voren geplaatste voetsteunen en het mini ape-stuur ervoor zorgen dat je met de voeten vooruit en de handen in de wind kunt rijden.
Motortype Liquid cooled V-Twin
Cilinderinhoud 1133 cc

Maximaal koppel RPM 5600 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 97 Nm

Standaarduitrusting
1133 cc Vloeistofgekoelde V-Twin
Chromen Uitvoering
Cartridge Voorvork
USB-poort voor Opladen
Elektronische Brandstofinjectie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion