Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT SIXTY BOBBER LIMITED - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
HEAVY METAL
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Schade: schadevrij

De perfecte motor in Balans en controle . Door zijn super lage zit is het een gemak met op-en afstappen. Laag zwaartepunt waardoor je een vertrouwd gevoel geeft met rijden en ervaar het optimale comfort. De Scout Bobber staat op prachtige zwarte 16'' wielen met brede banden 130 voor en 150 achter , ten eerste staat het stoer maar her rijcomfort des te beter.

Let op ; Beperkt leverbaar.

Opties en Accessoires:
4" analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Cruise control, Geïntegreerde oplaadstekker, Gietwielen, Lichtmetalen velgen 16'', Mid controls, Rijmodusselectie, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion