Nieuwsbrief:

IRONHORSE  SLAMMER - 2005

Garantie: Ja
6500 Km
BLAUW
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
ironhorse - slammer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005
  • Kobo-motoren
    ruim 190 motoren op voorraad, dealer van Ktm en Moto-morini
    geopend van dinsdag tm zaterdag.inruil motor of auto mogelijk,ook financiering mogelijk.
    Al onze motoren worden met aflverbeurt en garantie afgeleverd.
    afleverbeurt incl garantie en overschrijven kost 250 euro
    en een jaar garantie kost 200 euro extra. 





    heeft u intresse bel of mail 0512-542142 of 0650851728/ verkoop@kobomotoren.nl
    motoren bezorgen is ook mogelijk
    hebt u vragen wij zijn altijd bereikbaar.
  • Financiering mogelijk, ook zakelijk 
    ruim 190 motoren op voorraad

     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion