Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N - 2009

Garantie: Ja
35866 Km
Groen
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie orginele Kawasaki ER6 N ,uit 2009 met 35866 kilometer op de teller.
Onderhouds beurt is reeds uitgevoerd, dus dit jaar geen onderhouds kosten. 
Nieuwe kettingset. VR46! ( voor de kenners)
Optimate aansluiting.
Kostenloos teraamstellen / vrijwaring

Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
Bekijk ook eens bij mijn andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak.

Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, wat informatie en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad

Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

Telefoon nummer 06 41488250

Openingstijden:
Maandag    Tijdelijk gesloten
Dinsdag      Tijdelijk gesloten
Woensdag   09:00 - 17:00
Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag         09:00 - 17:00
Zaterdag      09:00 - 16:00
Zondag        Gesloten.

www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
 
Opties en Accessoires:
Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion