Nieuwsbrief:

KAWASAKI  MEGURO S1 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onze ode aan één van de oudste motormerken van Japan. De nieuwe Kawasaki Meguro S1 is een moderne klassieker met 100 jaar erfgoed op zijn naam. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de S1 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Iconische ontwerpdetails als de tank met chroom, speciale Meguro badges en traditionele instrumentarium verwijzen terug naar het verleden. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen (opnieuw) kennismaken met deze iconische merknaam.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion