Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
ZWART/ROOD
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In de afgelopen 40 jaar heeft Kawasaki het hart van menig motorliefhebber weten te verover met de toonaangevende Ninja-serie. Hét toonbeeld van lef, technologische voorsprong en vooral liefde voor sportmotoren. Geen enkele andere modelbenaming heeft wereldwijd zo’n sterke naamsbekendheid als de Kawasaki Ninja modellen. Ter viering van het 40-jarig bestaan introduceren we de Ninja 1000SX 40th Anniversary edition, gehuld in de iconische kleuren GPZ900R.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion