Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 ABS - 2012

Garantie: Ja
40700 Km
Pearl Stardust White
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Kawasaki Versys 1000 # ABS / KTRC # Bouwjaar: 2012 # Kilometerstand: 40.700 # Kleur: Pearl Stardust White #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Hij ziet er gewoon echt keurig netjes uit! Misschien ergens een licht normaal gebruikers spoortje maar niets benoemswaardig. De vorige eigenaar heeft hem 4 jaar in het bezit gehad en erg netjes onderhouden. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, nieuwe luchtfilter gemonteerd, remklauwen gereingt en is er een nieuwe set Moto Master remschijven op gemonteerd. Met de proefrit bleek dat er een hard punt in een remschijf zat waardoor ik er een nieuwe set Moto Master schijven op heb gezet, deze staan niet op de foto maar zitten er dus wel op. De Dunlop Roadsport 2 banden zijn nog geen 1000km oud, dus als nieuw! De remmerij, ketting en tandwielen zijn in perfecte staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

Deze Kawasaki Versys 1000 is fabriek af voorzien van van vele optie's / instelmogelijk heden voor de optimale rij eigenschappen.

# ABS
# KTRC / Traction Control (3 standen instelbaar / uitzetbaar)
# Power Modes (droog weer mode en regen weer mode)
# Instelbare Voorvering
# Instelbare Achter schokbreker


Naast deze standaard fabrieks optie's is de motor opgebouwd met Mooie Accessoires! Zo is hij voorzien van een Givi V47 Topkoffer, MRA Licht getint windscherm, Handkappen, Handvat verwarming, Instelbare zwarte rem en koppelings hendel, Givi verstralers, Valbeugels, Moto Master Remschijven, Radiateur beschermer, Hepco en Becker middenbok, Kawasaki tankpad en een Mooie Wielstriping. Dus een Zeer Mooie opgebouwde Versys. Verder word de motor afgeleverd incl. instructie boekje, onderhouds boekje en beide sleutels. Kortom een zeer complete fiets. De Versys ontpopt zich als een ideale toermachine's die het rijgemak en het comfort van een hoogpoter met het sportieve karakter van een viercilinderlijnmotor heeft gecombineerd! De motor stuurt zeer makkelijk en heeft een zeer comfortabel zit houding, echt een aanrader!

Zie foto's! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk

versys 1000 - klz1000 - klz 1000 - 2012 - 2013 - 2014
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion