Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1100 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
kawasaki - versys-1100-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ga verder dan ooit tevoren met je ultieme reisgenoot. De nieuwe Versys 1100 SE biedt comfort voor lange afstanden, vertrouwen op elke weg en een nieuw motorblok met meer vermogen en koppel voor meer souplesse. Bereid je voor om je horizon te verbreden met flexibele bagagemogelijkheden, moderne rijhulpsystemen en geavanceerde elektronische vering.

De Kawasaki Versys 1100 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:

  • Metallic Graphite Gray
  •  Pearl Robotic White





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion