Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki Versys 650 ABS in absolute originele nieuwstaat, compleet met onderhoudshistorie en uitgerust met Touratech valbeugels.
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 83,0 mm x 83,0 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 69 pk / 51,0 kW bij 8.500 tpm |
Max. koppel | 64,0 Nm bij 7.000 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
Vering voor | 41 mm upside-downvork met instelbare uitgaande demping (rechts) en veervoorspanning (links) |
Vering achter | Schuingeplaatste monoschokdemper met stelknop voor veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm-wave-schijven. Remklauw: dubbele twee zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm-wave-schijf. Remklauw: enkele zuige |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.415 mm |
Lengte | 2.165 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1.400 mm |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | 217 kg |
Leverbare kleuren | Candy Limegreen/Metallic Spark Black |
Beschrijving | All Roads, One Bike

Het Versys 650 concept van sportieve looks, fantastische handling en een soepel en krachtig parallel tweecilinder blok heeft inmiddels een grote groep fans opgebouwd. En dat is niet zo gek, want met de beste vering, een uniek Mono-Key koffersysteem en een ongekend laag brandstofverbruik is de Versys veruit de meest moderne en complete motor in zijn klasse.



Het 2017 model van de Versys 650 werd nog verder uitgebreid met een geïntegreerde versnellingsindicator en drie fraaie nieuwe kleurstellingen met stijlvolle graphics.

Ten slotte is er voor de rijder die echt op wil vallen de Versys 650 Special Edition in het typerende Kawasaki “Candy Lime Green” met een schitterende sportieve striping.

 |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken