 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel-twin |
Boring x slag | 83,0 mm x 83,0 mm |
Cilinder inhoud | 650 cc |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 69 pk / 51,0 kW bij 8.500 tpm |
Max. koppel | 64,0 Nm bij 7.000 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
Vering voor | 41 mm upside-downvork met instelbare uitgaande demping (rechts) en veervoorspanning (links) |
Vering achter | Schuingeplaatste monoschokdemper met stelknop voor veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm-wave-schijven. Remklauw: dubbele twee zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm-wave-schijf. Remklauw: enkele zuige |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.415 mm |
Lengte | 2.165 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1.400 mm |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Pearl stardust/Metallic spark black, Metallic matte carbon grey/Metallic spark black, Candy matte orange/Metallic spark black |
Beschrijving | Hij laat zich niet zomaar in een hokje stoppen. De Versys 650 is meer dan de som van zijn delen: Met zijn lange veerwegen, sportieve 17-inch-wielen, een slanke, rechte zitpositie en de op veel punch in het lage- en middentoerengebied gemaakte paralleltwin is hij een sportmotor, stadsmotor en een machtig wapen voor het bestormen van bergwegen in één!



De Versys 650 in de pers:

- MotorFreaks Energy Run

- MotorFreaks in Maleisie

- Testmotor

- ProMotor

- Motornieuws



Speciaal voor de Versys 650 biedt Kawasaki maar liefst drie verschillende en zeer aantrekkelijke accessoire pakketten aan, waarmee de motor nog comfortabeler en functioneler wordt: |