Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1500 CLASSIC - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Groen
Vermogen:
47 kW
Teller:
25.391 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
kawasaki - vn-1500-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Kawasaki VN1500 Classic verkeert in uitzonderlijk goede staat en is recentelijk door ons volledig gereviseerd. Hierdoor rijdt de motor weer als nieuw en is hij technisch in perfecte conditie.

De VN1500 Classic is een échte cruiser: een krachtig 1500cc V-twin blok, lage zithouding en een ontspannen rijervaring die elke rit tot een beleving maakt. Dankzij het soepele motorblok en de comfortabele zithouding is deze motor ideaal voor lange tochten, maar ook een plezier om rustig mee te toeren.

Met zijn klassieke lijnen, verchroomde details en indrukwekkende uitstraling is dit een motor die gezien mag worden. Een prachtige kans om een betrouwbare en perfect onderhouden cruiser te bezitten die klaarstaat voor vele zorgeloze kilometers.

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
VP Motorsport
West Achterweg 53
Sommelsdijk
Plan de route
0187-485787
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion