Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 DRIFTER - 1999

Garantie: Ja
5973 Km
Champagne
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beter goed gemaakt dan slecht bedacht. Het beste bewijs daarvoor is de VN800DC Drifter die wel erg veel lijkt op een naoorlogse Indian Chief. Deze motor heeft slechts 5973 km gelopen. Is inclusief een afleverbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat, Voorvorkbeschermers, Is inclusief een afleverbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion