Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W800 - 2025

Garantie: Ja
1007 Km
MIDNIGHT GOLD/D
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 48 maanden

**Nu op voorraad bij Motor Venray: de nieuwe Kawasaki W800!**

De Kawasaki W800 brengt tijdloze stijl en authentieke rijbeleving samen in een moderne klassieker. Geïnspireerd door de iconische W-serie uit de jaren ‘60, straalt deze motor pure nostalgie uit, gecombineerd met hedendaagse techniek en betrouwbaarheid.

De luchtgekoelde 773cc paralleltwin motor levert een soepele, karaktervolle rijervaring met dat onmiskenbare klassieke Kawasaki-geluid. De traditionele spaakwielen, chroomaccenten en de kenmerkende druppeltank maken de W800 een echte blikvanger. Toch is deze klassieker helemaal bij de tijd, met moderne functies zoals een assist- en slipperkoppeling, ABS en een comfortabel rijgedrag dat zowel in de stad als op lange ritten indruk maakt.

De Kawasaki W800 is nu direct uit voorraad leverbaar bij Motor Venray. Kom langs in onze showroom en ervaar zelf de charme van deze unieke motor. Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion