Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX ABS - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Zwart/Grijs
Vermogen:
Teller:
22.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
* Motor in nette staat.
* ABS.
* Boekjes en aantal facturen aanwezig van onderhoud.
* BOVAG garantie.
* NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk, gespreid betalen is een financiering*
* 10 dagen gratis All Riskverzekering **
* Proefrit mogelijk, bij voorkeur op afspraak, Whatsapp voor afspraak 0591-677067
* Prijs gebaseerd op geen inruil, inruil mogelijk.
* Bezorgen aan huis mogelijk
* Reserveren van motor zonder aanbetaling niet mogelijk.



Welkom bij Nijzing Motoren uit Emmen.
Naast deze motor hebben wij ruim 60 occasions, goed onderhouden en scherp geprijsd, tevens zijn we BOVAG lid.
Wij zijn te bereiken op tel: 0591-677067  Whatsapp  0591-677067 of mail naar info@nijzingmotoren.nl
Opening `s tijden:

Dinsdag t/m vrijdag : 09.30 - 17.30 uur.
Zaterdag : 09.30 - 16.00 uur.
Donderdag avond : Op afspraak.
           

Graag tot ziens aan de Jacob Le Mairestraat 257 in Emmen!
*Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop op zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertenties kunnen geen rechten ontleend worden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Nijzing Motoren Emmen
Jacob le Mairestraat 257
Emmen
Plan de route
0591-677067
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion