Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 300 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZWART
Vermogen:
29 kW
Teller:
23.844 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
kawasaki - z-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2016
Koppel: 27 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Aantal eigenaren: 6
Fabrikant: Doornekamp Motorsport De Wel 30 3871MV HOEVELAKEN, NL 033-2534425 http://www.doornekampmotorsport.nl verkoop@doornekampmotorsport.nl

Motor is in topstaat met Abs, Akrapovic sportdemper en 35 kw op kenteken.
Referentienummer: 3145

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Doornekamp motorsport in Hoevelaken
Met een ruim en divers aanbod van jong gebruikte motoren in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmogelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl

 Wij leveren de motorfiets af met:
- 12 maanden garantie
- Servicebeurt en aflever controle
(Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- 2 Sleutels
- Garantie en service boekje
- Tenaamstelling / vrijwaring
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering
- Gratis Check einde garantie
- Vandaag kopen is vandaag rijden
- Snelle lease en financieringsmogelijkheden
Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
Inbegrepen op Via Bovag.

Bespaar nu 500 euro op uw droommotor!! Wij geven 500 Euro korting zonder inruil.

Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
Heeft u interesse in een motor en wilt u een financiering afsluiten, regel dat vooraf om teleurstellingen te voorkomen, u kan ons vooraf altijd even contacten om te overleggen, Wij bieden veel financiering en lease mogelijkheden.
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon   : 0332534425
- WhatsApp: 0619000666
- Email: info@doornekampmotorsport.nl
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Doornekamp Motorsport
De Wel 30
Hoevelaken
Plan de route
033-2534425
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion