Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 41653 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 21036 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.349,- p/mnd klik hier
2013, 23240 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.489,- p/mnd klik hier
2013, 20154 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 8056 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 28743 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2013, 33000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.195,- p/mnd klik hier
2014, 62683 Km
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 36512 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 24938 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2014, 20093 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 20216 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 29987 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2014,
Merkdealer
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2014, 33852 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion