Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 41653 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2013, 40587 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 33759 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2013, 28743 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 8973 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2013, 7267 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2014, 49739 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2014, 31393 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2014, 19500 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 23464 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 20216 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 29987 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2014, 7447 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2014, 23264 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.490,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2014, 33852 Km
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoe­nen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), ter­wijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daar­door beduidend minder wrijving produceert.
© 2000 - 2025 Motoroccasion