Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z H2 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GROEN
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
kawasaki - z-h2-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hét topmodel in de toonaangevende Z-range: de Z H2 SE. Deze Special Edition van Kawasaki’s spectaculaire supercharged naked lift de wegprestaties naar een nieuw niveau dankzij
elektronisch gestuurde vering en een state-of-the-art remsysteem. Daarnaast valt het unieke, aansprekende Sugomi-design nog beter op dankzij een nieuwe
kleurstelling en aansprekende graphics. Een breed elektronica-pakket, volledige LED-verlichting en een multifunctioneel TFT-kleurendisplay met bluetooth connectiviteit maken deze
absolute heerser van de super-naked-klasse helemaal af.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion