Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 500 SE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart
Vermogen:
33 kW
Teller:
1.951 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Kawasaki Z500SE ! Deze originele Nederlandse motorfiets is afkomstig van de 1e eigenaar (gekocht als demo) en is compleet met boekje, reservesleutel, tellerrapport en de aankoopfactuur van de vorige eigenaar. Fabrieksgarantie tot december 2026.

Deze Z 500 SE is voorzien van de volgende opties/accessoires:

- TFT kleuren display.
- Screen protector.
- Led knipperlichten.
- Led verlichting.
- Bluetooth.
- Dark Smoke Windscherm.
- Bellypan.
- Tankpad.
- Monoseat.
- ABS.

 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Straver Motoren
Lopikerweg West 115-B
Lopik
Plan de route
06-23730354
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion