Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 PERFORMANCE - 2022

Garantie: Ja
14675 Km
Groen/zwart
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele nette en goed onderhouden Z900 van 1e eigenares. Compleet met alle boekjes en onderhkudsfacturen. Motor is uitgevoerd zoals een performance ( Akrapovic einddemper, Seat cover, hoger flyscreen en tankpad ). Tevens is de motor voorzien van;

* Raximo instelbare hendels
* Raximo rem reservoir afdekking
* korte plaathouder
* Lightech mini led knipperlichten 

Originele demper, duo zadel etc aanwezig.

Prijs is incl. afleverkosten, tenaamstellen, Garantie en indien gewenst 10 dagen gratis all-risk verzekering.
 


  • LINDERS MOTOREN
    Hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion, maar ook voor de aankoop van een nieuwe motor kunnen wij u in de meeste gevallen helpen.
    De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )

    LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!

    LINDERS MOTOREN
    Windmolenbosweg 22
    6081PE Haelen
    Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )

    Openingstijden:

    Maandag:    op afspraak
    Dinsdag:      op afspraak
    Woensdag:  op afspraak
    Donderdag: 09:00 - 17:00
    Vrijdag:        09:00 - 17:00
    Zaterdag:     op afspraak
    Zondag:       op afspraak

    BELANGRIJKE INFORMATIE:
    Bij Linders Motoren besteden we met zorg aandacht aan onze advertenties. Toch kan het voorkomen dat er iets niet volledig of onjuist is, hieraan kunnen geen rechten ontleend worden!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bleutooth connectiviteit, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, knipperlichten, andere, Korte kentekenplaathouder, LED achterlicht, LED knipperlichten, LED koplamp, Raximo instelbare hendels, Seat-cover, TFT scherm, Traction control, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion