Nieuwsbrief:

KRÄMER  GP2-890RR - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
100 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prijs is exclusief BTW.

Het beste van het GP2-Platform:

De GP2-890RR is uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!

De GP2-890RR - DE TOP VAN PRESTATIES
De nieuwe Krämer GP2-890RR is de "Top van Prestaties" in de supersportcategorie. De beste creatie tot nu toe van Krämer Motorcylces (fabrikant van de KTM RC8C), de GP2-890RR, pronkt met de beste vermogen-gewichtsverhouding in de categorie, met 138 pk en een raceklaar gewicht van 142 kilogram. Als het hoogste ontwikkelingsniveau in de GP2-modellenfamilie biedt het RR-model zijn rijder verbeterde aerodynamica, geoptimaliseerde chassiscomponenten en volledig vernieuwde motor-elektronica in de vorm van IMU-ondersteunde tractiecontrole en wheeliecontrole.

Beperkte Oplage, High-End Racemotor
Slechts 125 exemplaren van de Krämer GP2-890RR zullen wereldwijd beschikbaar zijn, en elke motor zal gegraveerd zijn op de triple clamp met zijn serienummer. Aangedreven door een 889cc parallel-twin motor van KTM, produceert de racemotor 138 pk (101 kW) bij 10.100 tpm en 100 Nm koppel bij 8.200 tpm. De Krämer GP2-890RR bereikt ook een verbeterd maximaal toerental van 11.500 tpm, dankzij nieuwe, lichtere motoronderdelen en geavanceerde motorbeheersoftware.

 

7 Premium Racingscomponenten voor de Krämer GP2-890RR
Als je de beste bent, werk je met het beste materiaal. Daarom is de Krämer GP2-890RR 2024 exclusief uitgerust met premium componenten. Hieronder vallen de dubbele Brembo Stylema remklauwen, gesmede Dymag aluminium velgen en premium WP Apex Pro veringselementen.
De GP2-890RR maakt ook gebruik van een nieuwe Mectronik MKE7 ECU met een geïntegreerde zes-assige inertie meeteenheid (IMU). Dit systeem geeft de RR toonaangevende tractiecontrole en wheeliecontrole-opties, die een extra veiligheid toevoegen wanneer de rijder de grenzen van de motorfiets verkent.

 

TECHNOLOGIE EN SPECIFICATIES

Motor Vier-takt,Tweecilinder, DOHC, 8-klep, Vloeistofgekoeld Inhoud 889 cm³ Boring x Slag 90.7 mm x 68.8 mm Compressieverhouding 14:1 met Hoge Compressie, Twee-Ring Pankl Zuiger Uitlaat Roestvrij Staal 2-1, 105 dB (103 dB met Invoegsel)
Brandstofsysteem Dell’Orto 48mm Gasklep
Ontsteking Mectronik MKE7 ECU met Ride-by-Wire en Inertie Meeteenheid (IMU)
Dashboard AiM MXS 1.3 Race GPS met Data Logger Elektronica Verstelbare Tractiecontrole (9 Niveaus + Uit), Verstelbare Wheeliecontrole (5 Niveaus + Uit), Pitlane Snelheidsbegrenzer E-Start Standaard Mapping Verstelbare Motorrem en Gaskaarten
Transmissie 6-Versnellingen
Koppeling PASC Slipperkoppeling, Kabelbediend Frame Type Chromoly (25CrMo4)
Staal-Trellis Frame, Poedergecoat Rood
Vermogen 138 pk @ 10.100 tpm
Koppel 100 Nm @ 8.200 tpm
Zithoogte Verstelbaar
Drooggewicht 313 lbs / 142 kg
Brandstofcapaciteit 16 Liter (4,2 Amerikaanse Gallons)
Tripleklemmen CNC-gefreesd, 26mm of 28mm Verstelbare Offset Tripleklemmen Stuurdemper Standaard, Hyper Pro RCS
Eindaandrijving DID ERV 520 Racing X-Ring Ketting Voorvering WP Apex Pro 7543, Gesloten-Cartridge,
Volledig Verstelbaar, Gesplitste Demping met Krämer Shim Stack Achtervering WP Apex Pro 7746,
Volledig Verstelbaar, Hoge en Lage Snelheidscompressie,
Afstandsbediening Voorspanning, Rijhoogte, met Progressieve Link Veringweg 120mm (Voor) / 140mm (Achter)
Voorremmen Dubbele 290mm Volledig Drijvende Schijven met Brembo Stylema Remklauwen
Achterremmen Enkele 230mm Volledig Drijvende Schijf met Brembo P2 Remklauw
Voorwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 3.5" x 17"
Achterwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 6" x 17"
Carrosserie Glasvezel Kuip met Carbon/Kevlar Versterking (Gespoten), XPE Brandstoftank/Zadel Stuur CNC Stuurklemmen met Vervangbare Buizen Luchtfilter Schoonmaakbaar Raceluchtfilter Quickshifter Standaard, Omhoog/Omlaag
Stootkussens Fram, Voorvorken, Brandstofcel enRemhendelbescherming

PRIJS €31.500 ex BTW Circuitklaar

 

De Krämer GP2-890RR voldoet aan het IDC (International Dutch Championship) regelement en is dus direct klaar voor het 2024 seizoen!
Kom langs voor meer informatie!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion