Nieuwsbrief:

KTM  125 DUKE - 2021

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS/ZWART METALLIC
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter

Wij zijn weer geopend voor spontaan bezoek! Dat betekent dat u zonder afspraak langs kunt komen voor het bezichtigen van een motorfiets.
Wilt u proefrijden op een van onze motoren? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl.

Het gaat hier om het nieuwe model Duke 125 ABS 2021. In twee kleurenstellingen leverbaar.

NIWA Motoren bestaat dit jaar 25 jaar en is dé absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

Voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bent u bij ons aan het juiste adres.

Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl
Opties en Accessoires:
ABS, Geschikt voor het A1 rijbewijs, Metallic lak, TFT Display




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Gratis Techpack bij aanschaf KTM!



Profiteer nu van onze tijdelijk actie:

Bij aanschaf van elke nieuwe KTM krijgt u het daarbijbehorende Techpack cadeau!
Deze actie is bijvoorbeeld van toepassing op de:
- KTM Super Duke R en GT
- KTM 1290 Super Adventure S en R
- KTM 890 Adventure (R)
- KTM 890 Duke (R)

NIWA Motoren bestaat al meer dan 25 jaar en is dé absolute KTM van het noorden.
Voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bent u bij ons aan het juiste adres.

Wilt u proefrijden op een van onze demo-motoren, of een vrijblijvende offerte?
Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2021 Motoroccasion