|
Motor | 1-cilinder 4-takt ottomotor, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 58|47.2 |
Cilinder inhoud | 124.7 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Contactvrij aangestuurd volledig elektronisch ontstekingssysteem met digitale ontstekingsvertraging |
Vermogen | 15|11| |
Max. koppel | | |
Koppeling | Koppeling in oliebad / mechanisch geactiveerd |
Versnellingsbak | 6-versnelling met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | 5/8 x 1/4” (520) keerring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisframe van staalbuis, Poeder gecoat |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm, veerweg 150 mm |
Vering achter | WP monoshock, veerweg 150 mm |
Remmen voor | Four-piston radial fixed calliper, brake disc, 300 mm remschijf |
Remmen achter | Schijfrem met remklauw met enkele zuiger, 230 mm remschijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1367 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 127 |
Leverbare kleuren | Orange, White |
Beschrijving | Brandstofinjectie, zesversnellingsbak en een zeer bescheiden benzineverbruik. Maar wel een echte KTM! |