Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2020

Garantie: Ja
26752 Km
Zwart
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 1290 Super Adventure S (2020)

Ben jij op zoek naar avontuur op de motor? Dan is deze KTM 1290 Super Adventure S (bouwjaar 2020) de perfecte keuze voor jou! Met slechts 26.752 km op de teller is deze motor nog in uitstekende staat en klaar voor de volgende rit.
Specificaties:


Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 26.752 km
Motor: 1301cc V-twin
Kleur: Grijs/Zwart
Verbruik: Zeer efficiënt voor lange ritten
Staat: Zeer goed, geen schade of storingen

Extra’s:


Volledige KTM-uitrusting (inclusief elektronica, cruise control, en meer)
Instelbare vering voor optimaal comfort
Geavanceerd remsysteem en tractiecontrole voor de beste grip
LED-verlichting en andere moderne voorzieningen


Deze KTM 1290 Super Adventure S is de ideale motor voor zowel lange ritten als avontuurlijke off-road routes. Dankzij de krachtige motor, het geavanceerde elektronische systeem en het comfortabele rijgedrag ben je altijd klaar voor de volgende uitdaging.

Prijs: 13.950-,

Voor meer informatie of een proefrit, neem gerust contact op! Mis deze kans niet om in stijl en comfort nieuwe avonturen te beleven!

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 5 RIDE MODES, BLUETOOTH, BOCHTVERLICHTING DYNAMISCH, CORNERING ABS, Cruise control, DTC, Handvat verwarming, KEYLESS GO, Kofferset, koplamp, andere, LEASE MOGELIJK, MOTOR SLIP REGULATION, MTC+MSR, ONDERHOUDSHISTORIE, Originele uitlaat, TCS, Valbeugel, Windscherm, ZADELVERWARMING VOOR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion