Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2021

Garantie: Ja
19000 Km
Oranje
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met deze KTM 1290 Super Adventure S uit 2021 krijg je meer dan alleen kracht. De combinatie van 118 kW vermogen en een uitgebreide uitrusting maakt hem ideaal voor wie veel rijdt – op asfalt of daarbuiten.

De Adaptive Cruise Control helpt je ontspannen rijden, ook op lange snelwegritten. Rijmodi, ABS en MSR zorgen voor controle onder alle omstandigheden, terwijl TPMS je waarschuwt bij te lage bandenspanning. De hill hold control ondersteunt je bij wegrijden op een helling, wat vooral met volle bepakking prettig is.

Er zit een Akrapovic uitlaat op die zorgt voor een vol, aangenaam geluid. Met de kofferset neem je alles mee, en dankzij de middenbok en valbeugels is hij ook praktisch in het dagelijks gebruik. Mistlampen en LED-verlichting vergroten je zichtbaarheid, ook in het donker of bij slecht weer.

Het verstelbare windscherm, de handkappen en het heldere TFT-display dragen bij aan het comfort, net als het keyless systeem dat starten en tanken eenvoudiger maakt. De doorzichtige koppelingsdeksel voegt nog een visueel accent toe voor de liefhebber.

Opties en Accessoires:
Middenbok, Valbeugels, Mistlampen, Kofferset, Akrapovic uitlaat, Doorzichtige koppelingsdeksel, Adaptive cruise control, Keyless, Verstelbaar windscherm, TFT display, LED verlichting, Handkappen, ABS, Rijmodi, Hill hold control, TPMS, MSR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion