Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Wit oranje
Vermogen:
118 kW
Teller:
45.332 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Rijmodi
- MSC
- ABS
- Traction control
- Cruise control
- USB-oplaadvak (waterdicht)
- TPMS: bandenspanningbewaking
- In hoogte instelbaar windscherm
- TFT-display: full-colour met Bluetooth-connectiviteit (KTM My Ride)
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken. Wij rekenen géén afleveringskosten. 

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij leveren door heel Nederland voor € 150,- je nieuwe aanwinst aan huis! 
     

  • December actie!

    Garantie tot augustus 2026
    Gratis aflevering aan huis


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Bluetooth, Cruise control, Cylinderbeschermers, Gearindicator, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Navigatie, USB




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion