Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC TPI SIX DAYS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
SIX-DAYS ITALY
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2026
EU verantwoordelijke: KTM Sluisweg 20 6581 KA Malden, NL 0485 23 22 40 www.ktm.com/nl/ info@KTM.nl

De KTM 300 EXC 6DAYS mist misschien een paar extra letters in zijn naam, maar wees gerust: het is nog steeds het 100% READY TO RACE, enduro-veroverende wapen zoals hij altijd is geweest. Met een beproefde, kogelvrije aandrijflijn, ongeëvenaarde topsnelheid gecombineerd met een tractorachtig koppel onderin – om nog maar te zwijgen van het sublieme rijgedrag – is hij opnieuw klaar om meer blinkend zilverwerk aan zijn prijzenkast toe te voegen. Onderdelen die specifiek zijn voor de KTM 300 EXC 6DAYS zijn:

- ORANJE GEAANODISEERDE CNC-GEFREESDE BALHOOFDPLATEN
- 6DAYS GEBRANDE ONDERDELEN
- ORANJE FRAME
- RADIATEURVENTILATOR
- MAP-SELECT SCHAKELAAR
- ORANJE VOORAS-PULLER

- SEMI-ZWEVENDE VOORREM­SCHIJF
- SOLIDE ACHTERREMSCHIJF

- VEILIGHEIDSDRAAD OP DE ACHTERREM
- BESCHERMPLAAT (SKID PLATE)

- UNIEKE 6DAYS ITALIË GRAPHICS
- FRAMEBESCHERMINGSET
- 6DAYS SPECIFIEK ZADEL
- METZELER 6DAYS EXTREME BANDEN




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion