Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2019

Garantie: Ja
15225 Km
Zwart, wit, oranje
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlands geleverde KTM 390 DUKE ABS van 2019 met als highlight een carbon Akrapovic uitlaatdemper voor een super gave sound.

Bouwjaar 2019
Tellerstand 15225km!

Boekjes, ktm map allemaal aanwezig. 
2 originele ktm sleutels.

15000km beurt gehad in eigen werkplaats!

Voorzien van:
Nieuwe accu
Nieuwe olie
Nieuwe filters
Nieuwe banden voor + achter

Opties:
Akrapovic carbon uitlaatdemper ( met db killer) super gave sound
Limited edition stickerset met certificaat
Led knipperlichten
SP connect telefoonhouder
ABS
TFT display met tal van opties
enz enz

Motor is innette staat en dat mag ook wel met deze km stand.

Deze ktm is READY TO RACE.
Neem nu contact op!

Prijs €4600 inclusief 1 maand gratis verzekering!
Inruil is mogelijk.

 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion