 |
| Motor | 1-cilinder 4-takt mengselmotor, vloeistofgekoeld |
| Boring x slag | 89 mm x 89 mm |
| Cilinder inhoud | 373 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | Contactvrij aangestuurd volledig elektronisch ontstekingssysteem met digitale ontstekingsvertraging |
| Vermogen | 44 pk / 32 kW bij tpm |
| Max. koppel | Nm bij tpm |
| Koppeling | Koppeling in oliebad / mechanisch geactiveerd |
| Versnellingsbak | 6-versnelling met klauwschakeling |
| Verhouding | |
| Overbrenging | 5/8 x 1/4” (520) keerring |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 10,5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | nee |
| Frame | Buisframe van staalbuis, geëloxeerd |
| Vering voor | WP Suspension 4357, veerweg 150 mm |
| Vering achter | WP Suspension 4618 EM, veerweg 150 mm |
| Remmen voor | Schijfrem met remklauw met dubbele zuiger, 300 mm remschijf |
| Remmen achter | Schijfrem met remklauw met enkele zuiger, vlottend gelagerd, 230 mm remschijf |
| Voorband | |
| Achterband | |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | |
| Drooggewicht | 139 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | De 390 Duke belichaamt waarden die motorrijden al decennialang tot een geweldige belevenis maken: maximaal rijplezier, optimale inzetbaarheid en een superieure, speelse handling. Vederlicht, krachtig en barstensvol hypermoderne techniek. Eigenschappen die borg staan voor een ongekende rijdynamiek, zowel in de asfaltjungle als op bochtige landwegen. De 390 Duke – nergens krijg je meer motorfiets per euro. |