Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
De KTM 450 SMR 2024 legt uitmuntende prestaties aan de dag en is een van KTM’s meest getalenteerde telgen uit een motorfietsfamilie die toch al bekend staat om haar eersteklas racekwaliteiten. Een korte blik op de nieuwste uitvoering van ons Supermoto-‘wapen’ is genoeg om te beseffen dat deze motorfiets is gemaakt om te domineren op het asfalt.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor
Boring x slag
95|63.4
Cilinder inhoud
449.9
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
|
Koppeling
Natte Suter-koppeling met meerdere schijven, Brembo-hydraulica
Versnellingsbak
5 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
7
Topsnelheid
ABS
Frame
Centraal dubbel cradle-type 25CrMo4 staal
Vering voor
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Vering achter
WP XACT Monoshock met koppeling
Remmen voor
310 mm
Remmen achter
220 mm
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
890
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Het zou je vergeven zijn als je denkt dat de KTM 450 SMR onmogelijk beter kan worden. Maar dat laten we maar schieten - net zoals je zou doen als je een been gooit over de nieuwste iteratie van pure READY TO RACE-perfectie. Met een frame dat speciaal is ontworpen voor longitudinale stijfheid, stabiliteit en uitzonderlijke feedback van de rijder en een motor die de concurrentie wegblaast met een niet aflatende vermogensafgifte - om nog maar te zwijgen van de elektronische tovenarij van rivaliserende sportmotoren - is de KTM 450 SMR een speciaal gebouwde racer met één simpel doel: kampioenschappen winnen.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Kannibaliseren" betekent: De onderdelen van een min of meer volledige motorfiets gebruiken om een andere motorfiets te completeren of het aan het rijden te houden.