Nieuwsbrief:

KTM  500 EXC F SIX DAYS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 500-exc-f-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Er zijn maar weinig machines die zich staande kunnen houden tegen de KTM 500 EXC-F SIX DAYS. Kracht, koppel, ongeëvenaarde handling en pure 4-takt furie maken dit Enduro-wapen tot een klasse apart. Met een vermogen van 64 pk in een geheel nieuw frame, compleet met ophanging met gesloten patroon en een elektronicapakket dat zijn rivalen te schande maakt, is de KTM 500 EXC-F SIX DAYS klaar om elke uitdaging aan te gaan.

ORANGE GLOSSY FRAME
FRAME PROTECTION SET
SIX DAYS SPECIFIC SEAT
MAP-SELECT SWITCH
6DAYS BRANDED PARTS
ORANGE ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
ORANGE FRONT AXLE PULLER
SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
SOLID REAR BRAKE DISC
REAR BRAKE SAFETY WIRE
SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
SKID PLATE
RADIATOR FAN
METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion