Nieuwsbrief:

KTM  640 LC 4 E SUPERMOTO - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Oranje
Vermogen:
40 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
ktm - 640-lc-4-e-supermoto
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Leuke KTM Supermoto
Type 640 LC4
Bouwjaar 2005
Voorzien van een jonger model kappen
Dubbele Akrapovic dempers
Led achterlicht inclusief knipperlichten
Krachtige 1 cilinder motor
Motor start en rijd goed

Inruil / Financiering mogelijk
Gratis tenaamstelling 
Gratis 5 dagen all-risk verzekering
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion