Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10005
De KTM 65 SX is een volledig uitgeruste raceklare crosser die de technologie en prestaties van de grotere KTM-modellen op kleinere schaal aanbiedt. Dit model is ideaal voor jonge rijders die doorgroeien van elektrische of kleinere motoren naar echte 2-takt kracht.
Nieuwe KTM SX 65 uit 2025. Motor kan gewenst met custom made stickerset worden afgeleverd.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 45|40 |
Cilinder inhoud | 64.9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, lamellenkoppeling, Formula hydraulica |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, 1/2 x 1/4 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 35 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Centraal-buizen frame met dubbele-cradle |
Vering voor | WP-USD, AER 35, Ø 35 mm |
Vering achter | WP Monoshock Demper |
Remmen voor | 198 mm schijfrem |
Remmen achter | 160 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1137 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 750 |
Drooggewicht | 53 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 | Urk, Flevoland |
 | 06-27031554 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken