Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2018

Garantie: Ja
0 Km
Oranje
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
- nu met 2 jaar extra ktm_care garantie 

De KTM 690 Duke ABS heeft ten opzichte van zijn voorgangers veel gewonnen: aan gecultiveerdheid, ruimte voor de duopassagier en geschiktheid voor de lange afstand. De KTM 690 Duke ABS is de  modernste, in serie vervaardigde eencilinder ter wereld, met een precisie-rijwielgedeelte dat is samengesteld uit de  meest hoogwaardige componenten, waardoor elke rit op de 690 Duke een unieke en onvergetelijke gebeurtenis wordt. Dit is een single met oerkracht en een hoogst dynamische rij-karakter. En Ready to Race

KTM lifetime Mobility Service 
Elk KTM model dat met een 2-jarige fabrieksgarantie wordt geleverd heeft nu ook een jaar gratis LIFETIME Mobility Service. Als de motor vervolgens netjes bij de KTM dealer wordt onderhouden, zal de mobiliteit-service automatisch tot de volgende service interval worden verlengd (ofwel de jaarlijkse service of de kilometer-afhankelijke service, net wat ’t eerste komt) tot een maximum van 12 maanden.

De mobiliteit-service geld trouwens niet alleen voor nieuwe motoren van na 1 januari 2017, ook oudere KTM’s kunnen hiervoor in aanmerking komen. Het enige wat je daarvoor moet doen is je motor naar de KTM dealer brengen voor een servicebeurt, daarna wordt de LIFETIME Mobility Service automatisch geactiveerd. Nu zitten daar wel wat randvoorwaarden aan: eencilinders mogen niet ouder zijn dan 8 jaar en 60.000 km hebben gereden, bij tweecilinders is dat 8 jaar of 80.000 kilometer. 

Met de mobiliteit-service krijgen KTM rijders toegang tot een uitgebreid Europees netwerk van service providers en een 24-uurs callcenter voor noodgevallen. De service dekt technische mankementen, vandalisme, (poging tot) diefstal of brand, onder de assistentie voor rijder en passagier vallen reparatie ter plekke, wegslepen, opslag, vervangende onderdelen regelen en sleutelservice. 

In een worst-case scenario dat de motor niet kan worden gerepareerd, biedt de KTM LIFETIME Mobility Service onder andere ‘Trip Continuation”, wat de kosten voor rijder en passagier dekt vanaf de plaats waar men stil is komen te staan tot de geplande eindbestemming of alternatief, hetzij per taxi, huurauto, trein of vlucht, afhankelijk van de afstand. 

Meer info op www.ktm.com/mobilityservice of bij de KTM dealer.

KTM_care garantie
Blijf READY TO RACE met onze KTM_Care garantie. KTM_Care garantie betekend zorgeloos rijden en genieten van de experience op je motor.  
Met KTM_Care kun je de wettelijke garantietermijn van je motor verlengen. Zo heb je na de eerste 24 maanden de zekerheid dat kosten voor eventuele reparaties gedekt zijn. Je kunt de bestaande wettelijke garantietermijn uitbreiden met 2 jaar.  
We hebben een KTM_Care aanbieding voor nieuwe KTM motoren die nog in de eerste twee jaar fabrieksgarantie zitten. Je kunt 2 jaar extra garantie bijkopen. 
Deze garantie hoort bij de motor dus ook bij de verkoop van de motor is dit een voordeel.

- Voor de levertijd neem gerust contact met ons op, 0485-311750 / Info@jtxracing.nl
  • Inruil mogelijk van cross-off road en wegmotoren.
  • Inruil motoren mogelijk.
  • kijk op onze website en installeer onze JTX App en doe mee aan onze acties !!
  • 6 dagen per week staan wij voor u klaar





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
JTX Racing
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2018 Motoroccasion