Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ORANJE
Vermogen:
32 kW
Teller:
22.599 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Zeer nette KTM 690 Duke ABS, door ons eerder verkocht en op 35kW kenteken gezet. Dit kan via de dealer altijd weer naar vol vermogen gezet worden. De motor is nu dus rijklaar voor de A2 rijder! Door ons onderhouden. Model met het nieuwe TFT scherm.

= Bedrijfsinformatie =

WILDEMANSWEKEN: veel occasions, mooie acties. Bekijk de website voor de actie.

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf 24uur voor afspraak*. Tot dat moment kan een motor verkocht worden. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

BASIS Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt: vervangen vloeistoffen

Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Extra services:
- Bezorgen van jouw occasion door het hele land: €139
- Financieren via MotorDreams of NU Motorrijden
- 10 dagen GRATIS All-Risk verzekerd wegrijden na aanschaf
- Altijd een scherp voorstel met onze eigen Wildeman Motorverzekering

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
1 cilinder, 35KW, geschikt voor het A2 rijbewijs, A2 motor - 35kW, ABS, Door ons onderhouden, Eerder door ons verkocht, TFT scherm, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Wildeman Motoren Zwolle
Meenteweg 30
Zwolle
Plan de route
038-4218075
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI

1500 INTRUDER LC
800 INTRUDER
ADDRESS 110
ADDRESS 125
AN 125 BURGMAN
AN 200 BURGMAN
AN 400 BURGMAN
AN 400 BURGMAN ABS
AN 650 BURGMAN
AN 650 BURGMAN ABS
AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
B KING 1300
B KING ABS
B KING ABS STREET XTREME
BANDIT 1200 S
BANDIT 1250 A
BANDIT 1250 SA
BANDIT 650 S
BANDIT 650 SA
BURGMAN 200
BURGMAN 400
BURGMAN 650 A EXECUTIVE
BURGMAN AN 650
C 1500 LC INTRUDER
C 1800 LC INTRUDER
C 800 INTRUDER
C 800 INTRUDER CLASSIC
C 90 BOULEVARD 1500 LC
DR 500
DR 800 S
DR-Z 4 S
DR-Z 4 SM
DR-Z 400 S
DR-Z 400 SM
GLADIUS
GLADIUS ABS
GS 450 E
GS 750
GS 850
GS 850 G
GSF 1200 BANDIT
GSF 1200 S BANDIT
GSF 1200 SA BANDIT
GSF 1250 A
GSF 1250 SA
GSF 600 N BANDIT
GSF 600 S BANDIT
GSF 650 A
GSF 650 N BANDIT
GSF 650 N BANDIT ABS
GSF 650 S
GSF 650 S BANDIT
GSF 650 S BANDIT ABS
GSF 650 SA
GSF 650 SA ABS
GSR 600
GSR 600 A
GSR 750
GSR 750 A
GSX 600 F KATANA
GSX 1200
GSX 1250 FA
GSX 1300 R
GSX 1400
GSX 250 R(A)
GSX 600 F
GSX 650 F
GSX 750
GSX 750 ES
GSX 750 F
GSX 750 S KATANA
GSX-8R
GSX-8S
GSX-8T
GSX-8TT
GSX-R 1000
GSX-R 1000 ABS
GSX-R 1000 RA
GSX-R 1000 VIRUS
GSX-R 1100
GSX-R 1100 W
GSX-R 1300 HAYABUSA
GSX-R 600
GSX-R 600 W
GSX-R 750
GSX-S 1000
GSX-S 1000 (Z)A
GSX-S 1000 ABS
GSX-S 1000 F ABS
GSX-S 1000 GT
GSX-S 1000 GX
GSX-S 1000 KATANA
GSX-S 1000 STREET X-TREME
GSX-S 125 A
GSX-S 750 A
GSX-S 750 ABS
GSX-S 750 ZA
GSX-S 950
GT 250
GT 750
GV 1400 CALVACADE
GW 250
GZ 250 MARAUDER
HAYABUSA 1300
HAYABUSA 1300 A
INAZUMA 250
INTRUDER C 1500
INTRUDER C 1500 T
INTRUDER C 1800 R
INTRUDER C 1800 R/LC
INTRUDER C 1800 R/T
INTRUDER C 1800 R/T LC
INTRUDER C 800
INTRUDER C 800 CLASSIC
INTRUDER C 800 CLASSIC/LC
INTRUDER C 800 LC
INTRUDER M 1500
INTRUDER M 1800 R
INTRUDER M 800
INTRUDER M 800 Z
KINGQUAD 400 FS
LS 650 SAVAGE
LT 50
LT 80
LTZ 400
M 1500 INTRUDER
M 1800 R INTRUDER
NEW INTRUDER M 800
RF 600 R
RF 900 R
RGV 250
RM-Z 250
RM-Z 450
SFV 650 GLADIUS
SFV 650 GLADIUS ABS
SV 1000
SV 1000 S
SV 650
SV 650 A
SV 650 N ABS
SV 650 S
SV 650 S ABS
SV 650 X
SV 650 XA
SV-7GX
TL 1000 R
TL 1000 S
UH 200
UX 150
V-STROM 1000
V-STROM 1000 A
V-STROM 1000 ABS
V-STROM 1000 ABS ADVENTURE
V-STROM 1000 XTA
V-STROM 1050
V-STROM 1050 DE
V-STROM 1050 XT
V-STROM 1050 XTA
V-STROM 1050/A
V-STROM 250 A
V-STROM 650
V-STROM 650 A TOURING
V-STROM 650 ABS
V-STROM 650 XTA
V-STROM 650 XTA ADVENTURE
V-STROM 800
V-STROM 800 DE
V-STROM DL 1000
V-STROM DL 650
V-STROM DL 650 ABS
V-STROM DL 650 ABS TOURING
VL 1500 INTRUDER
VL 1500 LC INTRUDER
VL 800 VOLUSIA
VS 1400 INTRUDER
VS 400 INTRUDER
VS 600 INTRUDER
VS 700 INTRUDER
VS 750 INTRUDER
VS 800 INTRUDER
VX 800
VX 800 HIGHLANDER
VZ 1600 MARAUDER
VZ 800 MARAUDER LC
© 2000 - 2025 Motoroccasion