Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE - 2012

Garantie: Ja
18195 Km
Zwart
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM Duke 690 Volledig Akrapovic uitlaat systeem!
4.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• Full Akrapovic!
• bj. 2012
• 18.195 Kilometer 
• Incl. service beurt
• KTM Ergo Comfort zadel
• Korte kenteken plaat houder 
• Hand bescherming  
• Sleutels compleet 
• Financiering op maat
• 10 dagen Allrisk verzekering ( aangeven bij koop ) 
 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is Verbeek Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 10 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! 

    Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @Verbeekmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verbeek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion