| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Bijna nieuwe KTM 790 adventure
met valbeugel en achtertas.
met zeer weinig kilometers van de 1e eigenaar.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
| Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
| Cilinder inhoud | 799 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | injectie |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 95 pk / 70 kW bij tpm |
| Max. koppel | Nm bij tpm |
| Koppeling | PASC™ antihopping clutch, mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Chroom-Molybdeen-stalen frame met gebruik van motor als spanningselement |
| Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm |
| Vering achter | WP monoshock |
| Remmen voor | 2x radiaal bevestigde 4-zuigers caliper, 320 mm remschijf |
| Remmen achter | 2 zuigers zwevende caliper, 260 mm remschijf |
| Voorband | Avon Trailrider 21 |
| Achterband | Avon Trailrider 18 |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 850 mm |
| Drooggewicht | 189 kg |
| Leverbare kleuren | Oranje, Wit |
| Beschrijving | Als je op zoek bent naar topprestaties leverende motorfiets die licht en compact is, een motor de gespecialiseerd is in avontuurlijk touren en in staat is offroad verder te gaan als het asfalt ophoudt, dan hoef je niet verder te zoeken dan de KTM 790 ADVENTURE. Deze sportieve toermotor, met KTM`s offroad DNA, is gebouwd voor eindeloos verkennen en heeft een ongekend potentieel voor offroad rijden. Of het nu in de woestijn is, op afgelegen bergpaden of transcontinentale reizen, geen andere tweecillinder enduro motor kan hem bijbenen. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken