Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
43.061 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Stoere rally motor KTM 790 Adventure

Full options met het KTM Tech-pakket inclusief Rally Pack

* Rally modus

* Traction control

* Motorslipregulatie (MSR)

* Quickshifter + ( up & down)

Ook is de motor o.a. voorzien van een

* Akrapovic uitlaat * Rally spiegels * Comfortseat * Tandwielbeschermer * Handkappen * enz...

+ een Car Play Systeem voor navigeren, telefoongesprekken voeren, berichten sturen/ontvangen en muziek luisteren.

Incl. beurt & garantie

Na aanpassen A2 geschikt

Aanvullende Informatie
Fabrikant: KTM
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 799 cc 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 43.000
Kleur: Oranje
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Comfort Zadel , Motortuning, Navigatie, Om te bouwen naar 35kw, Quick-shifter, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JdK Motoren
Karreveld 57
Koudekerke
Plan de route
0118-551101
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion