Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10011
De 2025 KTM 85 SX is een topklasse crossmotor die jonge rijders in staat stelt om hun vaardigheden te ontwikkelen en zich voor te bereiden op de overstap naar de volwassen klasse. Met zijn geavanceerde technologieën en verbeterde prestaties biedt deze motor een uitstekende basis voor succes op de baan. Motor kan naar wens worden afgeleverd met custom made stickerset.
KTM SX85 19/16 (grote wielen) 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 84.9 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, lamellenkoppeling, Formula hydraulica |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, 1/2 x 5/16 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 52 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Centraal-buizen frame met dubbele-cradle |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm |
Vering achter | WP PDS Monoshock schokdemper |
Remmen voor | 240 mm schijfrem |
Remmen achter | 210 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1290 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | 68 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 | Urk, Flevoland |
 | 06-27031554 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken