| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De 890 SMT die helemaal klaar is voor jouw motortripjes. Voorzien van de volgende accessoires en opties:
- Tech Pack
- Cruise Control
- Carbon voorspatbord
- Verhoogd windscherm (origineel nog aanwezig)
- Bagagerek met tankring
OPTIONEEL DE AKRAPOVIC DEMPER TEGEN MEERPRIJS
Onze openingstijden zijn:
Maandag van 10.00 tot 18.00 uur
Dinsdag van 10.00 tot 20.30 uur
Woensdag van 10.00 tot 12.30 uur
Donderdag van 10.00 tot 20.30 uur
Vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur
Mocht u interesse hebben in deze motor dan nodigen wij u van harte uit om meer informatie op te doen in onze showroom. Onze collega's staan voor u klaar!
Ook zijn wij bereikbaar via:
Whatsapp: +31 (0)624198428
Telefoon: +31 (0)735995536
E-mail: verkoop@hannamax.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin, vloeistofgekoeld |
| Boring x slag | 68,8 mm x 68,8 mm |
| Cilinder inhoud | 889 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | Bosch EMS met RBW |
| Vermogen | 105 pk / 77 kW bij tpm |
| Max. koppel | 100 Nm bij tpm |
| Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting, 520 X-ring |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 16 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Chroom-molybdeen-stalen frame met de motor als belast element, gepoedercoat |
| Vering voor | WP APEX 43, veerweg 180 mm |
| Vering achter | WP APEX - Monoshock, veerweg 180 mm |
| Remmen voor | 260 mm remschijf, 2 zuiger remklauw, Bosch 9.1 MP (incl. Bochten-ABS en Super Moto-modus) |
| Remmen achter | 320 mm remschijf, 2x radiaal gemonteerde 4 zuiger remklauw, Bosch 9.1 MP (incl. Bochten-ABS en Super Moto-modus) |
| Voorband | |
| Achterband | |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 860 mm |
| Drooggewicht | 194 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | Wat krijg je als je een vleugje toeren met de motor toevoegt aan een grote portie onverslaanbare asfaltprestaties en eindigt met een sterke scheut Supermoto-erfenis? Je krijgt de geheel nieuwe KTM 890 SMT. Zonder compromissen en zonder addertjes onder het gras gaat de KTM 890 SMT verder waar de iconische KTM 990 SMT was gebleven, met een prestatie- en handlingpakket dat zich een weg baant naar de top van het middelzware sporttoersegment. |
| Dealerschappen: KTM, NIMOTO |
Hannamax Motorsport is een gerenommeerde naam in de motorbranche. Met alles op het gebied van motocross, enduro, ATV, supermoto, enz. bent u bij ons aan het juiste adres. Officieel dealer van Suzuki, KTM en van alle toonaangevende merken van aanverwante zaken in de branche !
Met één van de grootste showrooms van Europa, een zeer nette en up-to-date werkplaats en nu ook 'n uitgebreide webshop. Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar om u te helpen.
Kom naar onze showroom of bestel uw producten online. Met een grote voorraad is vrijwel elk product direct leverbaar, daarnaast hebben we een hypermodern orderverwerkings systeem om uw producten z.s.m. bij u te bezorgen.
 |
Hannamax Motorsport |
|
Kronenburgpark 5
Hedel
Plan de route
|
 |
073-5995536
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken