Nieuwsbrief:

KTM  SX-E3 - 2024

€ 3.495,- € 4.575,-
Garantie: Nee
0 Uur
Oranje
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Gloednieuwe KTM SX-E 3 modeljaar 2024 – direct uit voorraad leverbaar!

Specificaties:

  • 100% elektrisch – stil, krachtig en milieuvriendelijk

  • Perfect instapmodel voor jonge rijders

  • 3 kW elektromotor met direct vermogen

  • Lithium-ion accu, goed voor ca. 2 uur rijplezier (afhankelijk van gebruik)

  • 6 rijmodi – ideaal voor beginners én gevorderden

  • Verstelbare zithoogte

  • Hydraulische schijfremmen voor én achter

  • WP-ondervering (voorvork en achterschokdemper)

  • Oplaadtijd: ca. 60 minuten tot 80% (snellader optioneel)

Waarom de SX-E 3?
De KTM SX-E 3 is speciaal ontwikkeld voor jonge rijders die de overstap willen maken naar offroad rijden. Stil, onderhoudsarm en met veilige afstelmogelijkheden – perfect voor beginnende crossers.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion