Nieuwsbrief:

KYMCO  CV3 550I ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Mat groen, grijs, zwart
Vermogen:
40 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
B
Garantie:
Ja
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


Kymco heeft met de nieuwe CV3 voor het eerst een driewieler motorscooter ontwikkeld, beschikbaar voor rijbewijs B*. De motor van de CV3 is die van de AK550i en er is veel aan gedaan om de CV3 toch veel meer te laten zijn dan een AK550 met twee voorwielen. Die voorwielen zijn beide voorzien van een upside-down voorvork, waarbij het veersysteem tot 40 graden kan kantelen.

De prestaties van de liggende 550cc  tweecilinder met CVT zijn wel bijna gelijk aan de AK, met 51 PK (37.5 kW) aan topvermogen en 52 Nm als maximaal koppel. Het ‘Power Transmission Module (PTM)’ zorgt voor een juiste verdeling van het gewicht.  De CV3 heeft 13 inch voorwielen en het 160/60 R15 achterwiel van de AK550 en de wielen zitten aan de buitenkant van de voorvork.

De CV3 legt de lat hoog waarbij een ultieme mix  is gemaakt tussen een adventure en touring ontwerp met daarbij de grootst mogelijke aandacht voor ieder detail. Van het gestroomlijnde ontwerp met volledige LED-verlichting tot aan het digitale 6 inch TFT dashboard met Noodoe navigatie systeem en het fraai afgewerkte zadel.

Daarnaast zijn er enkele handige features die standaard aanwezig zijn op de CV3, zoals het Electronic Anti-Leaning system zodat de motor automatisch stevig en rechtop blijft staan tijdens het parkeren, cruise control om het rijden nog comfortabeler te maken, automatische instelbare handvatverwarming, verstelbare rugsteun voor de bestuurder, naast handremmen ook een voetrem en nog veel meer.

Leverbare kleuren zijn Flat Silver, Flat Black en Flat Peridot (groen).


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Handvat verwarming, instelbare rij-modi, Middenbok, opbergruimte, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Aanbieder
Pels Motoren
De Gessel 1
De Meern
Plan de route
030-6622646
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion