Nieuwsbrief:

LAVERDA  750 S - 2000

Garantie: Ja
19443 Km
Geel
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
laverda - 750-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Bijzondere Laverda 750 SC door van Dijk in 2000 geleverde nederlandse motor  kompleet met alle boekjes.
Motor is voorzien van sportdempers met DB killers en aangepaste Eprom.
Motorblok is voorzien van extra krachtige startmotor (dubbele borstelset) en loopt gewoon perfect.

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
VP Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreŽerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuŁm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2020 Motoroccasion