Nieuwsbrief:

MASH  CAFE RACER 125 - 2014

Garantie: Ja
380 Km
Wil/Blauw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Van eerste eigenaar!

Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan contact met ons op via 0161-240066 of info@mcrijen.nl

Wij ruilen uw huidige motorfiets graag in, ook inruil van uw auto, boot of camper is bespreekbaar.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door BOVAG Dealerbedrijf Motor Centrum Rijen, al meer dan 50 jaar de motorspecialist van zuid Nederland. Wij zijn officieel dealer van de merken Kawasaki, Triumph en Suzuki en hebben altijd minimaal 100 topoccasions met BOVAG garantie op voorraad.

In ons familiebedrijf kunt u terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan u met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel. Daarnaast beschikken wij over een zeer uitgebreide kledingshop met vele topmerken zoals Rukka, Rev’It, Alpinestars en Shoei.

Graag tot ziens in onze showroom. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies!

Team Motor Centrum Rijen
 

Motor Centrum Rijen

Rijksweg 96

5121 RC Rijen

Tel: 0161-240066






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motor Centrum Rijen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creŽren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creŽren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiŽle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van BelgiŽ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2019 Motoroccasion