Nieuwsbrief:

MASH  FALCONE 125 - 2019

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
mash - falcone-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Maak kennis met de nieuwe Falcone. Deze lichte 125cc neo-retro motorfiets heeft alles wat je verwacht van een naked bike, een breed stuur, eenvoudige maar informatieve teller, ronde koplamp met LED dagrijverlichting, zichtbaar frame/ schokdemper en een stel stoere banden die niet alleen op de weg maar ook op het lichte onverhard hun mannetje staan. Naast de moderne EU4 125cc krachtbron is de Falcone ook voorzien van een gecombineerd remsysteem waardoor hij met minimale inspanning tot stilstand gebracht kan worden.
  • Interesse in deze motor maar heb je nog iets moois?
    Inruil is uiteraard mogelijk, email graag wat duidelijke foto's voor een inruil indicatie.
    info@axelsbikeshop.nl
    072-5119292

  • Standaard leveren wij alle motoren met 3 maanden volledige garantie, mits anders vermeld.
    In deze tijd als je minder rijdt laten we de garantie van 3 maanden in gaan per 1 maart 2020

    Garantie uitbreiding mogelijk!
    12 of 24 maanden garantie mogelijk op alle motoren minder dan 12 jaar oud en minder dan 80.000 km gereden.
    Vraag naar de voorwaarden.

     





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2020 Motoroccasion