Nieuwsbrief:

MASH  SIX HUNDRED 650 - 2024

Nieuw
Blauw
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een moderne klassieker, dat is wellicht de beste omschrijving voor de geheel nieuwe Six Hundred 650 Classic motorfiets. Op en top retro en toch voorzien van moderne Euro5 techniek en een modern ABS remsysteem. Ook aan zichtbaarheid is gedacht, zo is de koplamp volledig voorzien van LED verlichting en ook aan de achterzijde zien we LED in het achterlicht. Veel aandacht is besteed aan de algehele afwerking. Het fraaie British Green in combinatie met crème accenten en het gebruik van chrome doet je denken aan de Britse motorfietsen van weleer. Het 3D Mash logo op de tank maakt het geheel af. Ook leverbaar in donkerblauw en geschikt voor het A2 rijbewijs.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!

Beschrijving
Merk Mash
Model Six Hundred 650
Kleur Blauw
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€5.599,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€5.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion