Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 DAYTONA - 1999

€ 24.990,- € 29.990,-
Garantie: Ja
58154 Km
ROOD
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1999

Daytona RS, een van de allerlaatsten
van de 308 in totaal. Zojuist volledig
door ons gerestaureerd tot op het
laatste boutje. Beter dan nieuw, met
oa verbeterde oliepomp. 12 maanden
garantie! Deze motor heeft nog niet
gereden na revisie dus is in absolute
nieuwstaat.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion