Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 DAYTONA - 1999

€ 24.990,- € 29.990,-
Garantie: Ja
58154 Km
ROOD
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1999

Daytona RS, een van de allerlaatsten
van de 308 in totaal. Zojuist volledig
door ons gerestaureerd tot op het
laatste boutje. Beter dan nieuw, met
oa verbeterde oliepomp. 12 maanden
garantie! Deze motor heeft nog niet
gereden na revisie dus is in absolute
nieuwstaat.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion