Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1100 SPORT - 1996

Garantie: Ja
23397 Km
ZWART
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1996
Garantie: TLM'S Klassiekers

Deze 1100 Sport.....Tja waar moet je
beginnen bij zo'n magisch mooie
machine met vampire uitlaten die een
onvergetelijke indruk achterlaten.
De MAGNI monoposto staan hem erg goed.
Wij hebben niet bespaard op het
onderhoud. Grote beurt, nieuwe banden
etc...Hij is er klaar voor.Jij ook? De
originele delen zijn aanwezig en
worden mee geleverd. Pas op: in het
echt is deze 1100 nog mooier!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion