Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  850 LE MANS 3 - 1985

Garantie: Ja
82510 Km
Rood
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie orginele Moto guzzi Le mans 111!
Van eerste eigenaar.!
Met Duitse papieren!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion