Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GT - 2012

Garantie: Ja
51291 Km
Zwart
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een hele nette Moto Guzzi Norge GT 8V: nog niet gepoetst, maar de italiaanse geraffineerde schoonheid spettert er van af !!!! ABS, middenbok, LED achterlicht, boordcomputer [ wàt een mooi dashboard ], comfortzadel, zijkoffers en een topkoffer mèt rugsteun !!!

Fijne tourmotor met erg goede rijkwaliteiten , let op de mooie tellerstand !!!!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Cardan, Comfort windscherm, Comfort zadel, LED-Achterlicht, Middenbok, Onderkuip, Originele uitlaat, Topkoffer in kleur, Verhoogde ruit, Wilbers vering, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion