Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GIALLO SAVANA
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

De nieuwe Stelvio is een onvermoeibare
reiziger, die comfort combineert met
zin voor avontuur, voor spanning op
elke route die u neemt. De strakke,
solide, eigentijdse uitstraling van de
motor belichaamt het Moto Guzzi
erfgoed: het Moto Guzzi logo op de
brandstoftank, het karakteristieke
ontwerp van de DRL, de Compact
Block-motor met cardanas en zijn
onmiskenbare gebrul zijn allemaal
uniek in zijn soort. Het 19" tubeless
spaakwiel vooraan, gecombineerd met
de lange veerweg, zorgen voor een
uitstekende handling, zelfs op de
zwaarste, oneffen terreinen. Het
innovatieve Moto Guzzi V-Twin
'Compact Block'- met cardanas, die nu
voldoet aan de Euro5+-emissienormen
en levert een soepel maar robuust
vermogen, zelfs bij lagere
toerentallen, voor een optimale
balans tussen vermogen en controle,
zodat u zich op de weg kunt
concentreren. Het blok met een
cilinderinhoud van 1.042 cc, levert
een maximumvermogen van 115 pk bij
8.700 tpm en een maximumkoppel van
105 Nm bij 6.750 tpm. Het ruime
uitrustingsniveau voorziet in een
6-assige traagheidsplatform dat de
instelbare tractiecontrole en het
ABS, met bochtenfunctie om
wielblokkering te voorkomen. Er zijn
5 rijmodi beschikbaar, waaronder de
specifieke offroad-modus. De
volledige LED-koplamp heeft
bochtverlichting om de binnenkant van
bochten te verlichten voor een
breder, veiliger gezichtsveld.
Standaard is verder Cruise Control en
op de PFF uitvoering is er zelfs de
Following Cruise Control (FCC)
verkrijgbaar waarbij de voorradar
ervoor zorgt dat de kruissnelheid
zich aanpast aan de.

Nu beschikbaar voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiėle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion